Sunday 20 November 2011

MSSM 2011 Bola Jaring & Sofbol


1. Kejohanan Bola Jaring & Sofbol Majlis Sukan Sekolah Malaysia merupakan tugasan luar pertama aku semasa praktikum hari tu... aku dan seorang lagi kawan dan 7 orang lagi guru termasuk GPK KO Sekolah dilantik sebagai AJK Statistik dan Keputusan Rasmi Kejohanan ini...

2. Kejohanan ini berlangsung pada 1 Jun 2011 hingga 6 Jun 2011 dan Negeri Pahang (Kuantan) menjadi tuan rumah edisi pada kali ini.. aku berasa amat bertuah kerana dapat melibatkan diri dalam tugasan peringkat tertinggi ini.. peluang ni,,, pengalaman dapat, elaun pun dapat..hehehhe...


3. Aku bertugas di Seketeriat MSN Pahang sebagai ibu pejabat kami dan akan ke venue iaitu di Kompleks Sukan Pahang (SUKPA), Padang MPK2, Padang Kemunting dan di Sek (J) Keb Cina Chun Ching untuk mendapatkan keputusan rasmi kejohanan dan pertandingan...

4. Sesungguhnya, ini adalah antara kerja guru selain mengajar,,, jadi jurulatih, juruletih pun ada, serba serbi boleh cikgu2 ni.. bangga aku tengok senior2 ni..hehehe... Paling bestnyer aku je the only one cikgu lelaki yang handle bola jaring.. dari tak tahu apa - apa pasal netball skrg tau la skit skit... nk lawan tu boleh la..hahha...



aku dan kawan sepraktikal di ibu pejabat..




aku dan AJK dr SMK Cenderawasih,, kerja sampai tgh malam..hahah..
tak sempat nak pegi majlis penutup,, kesian2...

No comments: