Thursday 1 December 2011

Sekolah Alam Shah

Sekolah Alam Shah
Parcel D, Persint 1
W.P. Putrajaya

Salam semua... tetiba teringat tentang sekolah lama..heheh.. Actually banyak sekolah yang aku sempat masuk... tapi ini adalah antara sekolah yang sangat hebat pernah aku masuk seumur hidup aku...

Aku diterima masuk ke Sekolah ni pada tahun 2005 selepas PMR,, dapat result ok la skit,,, dapat tawaran.. x caya betul.. x pernah pun ke kawasan bandar espicially Putrajaya.





semua pelajar adalah lelaki!!!!... baru ingat nak cari awek2..haha.. terpaksa batalkan niat tu.. yang buat aku kagum terhadap sekolah ini selain infrastrukturnya yang hebat, pelajarnya semua hebat2,, petah berbicara, genius dan sebagainya..

Alhamdulillah, sekolah ni banyak mengubah hidupku,,, peningkatan dalam komunikasi BI dari 1/10 ke 3/10 ok la tu..hahha.. Alhamdulillah jugak, keputusan SPM agak memuaskan.. yg penting aku dapat masuk TV tu.. berita TV 1 dan Selamat Pagi Malaysia..haha,.,, bangga betul..




Bersama Aiman dan Awie,, lencana terbesar di Malaysia.. Book of Record...



                   pemakaian hari Jumaat



                              sincerely, Ex - Sassian... topex..  

No comments: